January 8, 2009

Apologies...

I apologize for us not blogging as much lately we have been together everyday and SUPER busy running around for our special event this sat... we'll make sure we take lots of pictures and video... all I gotta say is...

This is Dos' LA

and oh yea... since chris shouted out Clam...
Whuddup Clam!



6 comments:

Alia said...

aww lol cel u jus keep gettin better lookin lol i guess hes ya'll homeboy

Anonymous said...

u all need to give up your spot in the music because you all have forgot who made you and you think you are better then the average person, but remember this we made you , you sure didnt make your selves...
ask chris s. he no........

Rhy_UrNatural said...

LoL We Forgive you!
Right guys??Jk
but neway Just know that we are on yo page for a reason...
And thats cuz we support yall
and bella browne! LoL

New Kei City said...

don't 4get about me on sat..

Qwanita said...

OMG WHOS THE ANGRY OTHER ANNONYMOUS PERSON WOO ND YAY U HAVE THE GEMINI SYMBOL GEMINS RULE LOL GOOD LUCK WIT THE CLOTHING LINE IM DEF DEF CANT WAIT TILL IT DROPS

AuthenticPinky said...

aww, you all dont have to apologize. of course you all are busy, yall are on ya celeb stat. and please dont pay attention to the haters, the same people that hate on yall are now hating on my since i support yall. keep up the good work guys, circle for life!!!