February 27, 2009

Download (MARS)cel | R&Beast


(MARS)cel R&Beast
*Edited Fixed Link*

hope you enjoy.

I'll be in the The Circle chatroom which is posted below this later on today at 6pm EST. which is 3 pm PST. to chat with everybody so make sure you comeback after downloading the "R&Beast" mixtape to chop it up wit your boy!

19 comments:

Anonymous said...

I downloaded it but there isn't no music in the file its blank!!

Young e said...

umm where'z the muzik there are no filez in that folder

(MARS)cel said...

does it work at all?

Anonymous said...

No it doesnt work, it just downloaded the picture

*Deedee_#1* said...

i download it Cel itz hawt
just had to let ya Know ma fav so far iz so fly with Manda

Anonymous said...

Dang it i think u can only hear the music if u have a Mac but i don't see no music in the file God this sucks!!!!

MiszxAshleyy said...

its works now =]

mixtapeee is 'undescribeble'

<3 love it

Young e said...

Fye Up is the best track on the mixtape now thatz true r&b str8 Accapella no beat just Vocalz showz how good of a singer u really are

TrUcEzzz♥ said...

oh em gee it workz now thankiess marcel !!



Lubszz-TrUcEzz (aka) Ckingwifeyy93

CanaryBird said...

Ugh. It won't let me download it.

Keemara said...

Anything you want. Anything you need. Anything Is your Desire.

It worked for me...Just drag it into your iTunes.
But maybe that does have to do with the fact that i have a Mac. =/

Good luck to the rest of you guyz.







But yeea...... Marcel.
I loved it =)
Me encantoooooooo.<33333 Much love, Alysse aka Keemara.

JENNiE said...

Downloadedd it and its fireee i lovee it cel! =]

Vee said...

i've got it now took me so long to download on one computer and then put onto my mac. but YAY i finally have R&BEAST!!!!!!!

I love Just Know cos i'm a big Aaliyah fan =]
So fly with Amanda is sooo fab. Amanda sounds GR8!
those are my top two but i also love the rest of the songs!!!

xoxo

its_muSic* said...

I loveess it! Very creative. I like the fact that you put this together yourself. Shows off your talent.

jay_tok said...

im really mad =]!!

im really mad @ you for doin that to me


thiis is my shiit! lol
i "just" wanna let you "know".....

WALLe GRAFFITi said...
This comment has been removed by the author.
WALLe GRAFFITi said...

You got vocals on you kidd! I Love "Just Know" and " So Fly". My favorites. "Dead Raw" goes hard!Much love!!!

jenelleelaine said...

this might be weird but I actually listen to this mixtape like everyday and when i work out LOL!!
great jobb marcel!

Mimi said...

It doesn't work :(